Appreciate Him/ Her

what a bored day..mau seminggu sdah d tuaran tgl pat c bbik..ouch! bila laa mau blik ne..tp cian laa jga lau blik nti teda kwn c bbik, teda kwn kak ila... tp aku rindu jg d rumah ne.. :)
kebelakangan ne ak macam rasa ndak senang ja dgn hbungan aku sama bbik.. okay kadang2 kami gaduh for small matter ne..annoy kn?? :( i love him, but sometimes buat aku sakit..bkn laa sakit smpai buat ndk tentu..and bbik makin lama makin kuat merajuk la, kuat marah laa...then hati aku ne mcm kena hempam batu jak sudah..kmu paam kn perasaan mcm tu? ada sekali kami bgaduh, okay maybe it's my fault la kn, kasi tinggi suara sama da, skali da teriak ak then pegi tendang pintu rumah smpai brlubang ne, aku paa lgi nanges berabes smpi bengkak2 mata...duiiyy btul2 laa dugaan bercinta ne tau,..aku bukan marah da sbb satu hal jak, tp aku kumpul smua baru boom da..tp tu laa, bila aku yg marah, da yg LEBIH marah..annoy kn?? tpi kmi sehari jak gaduh then besok baik udah tu.. :) tp lau pkir blik mmg sakit aty tu ada laa..ciann kn? haha
kelmarin kami pegi tuaran, beli mknan laa knun smbil jln2 , then aku ckp laa sma da "dulu be romantik ne, knp skrg berubah sdah?" then c bbik ketawa " romantik mcmna?".. "yla, kn asal kita dating , mesti be ndk kasi lepas tangan be, pegang tgan dear jak, then lau dear trun tngan be jaga btul, skrg teda suda smua tu, btul laa org ckp kn, bercinta ne mula2 jak INDAH, tpi maikn lama makin pudar ne" trus bbik mcm lain mukanya, mgkin da mrah ak ckp gtu atau apa? ndk tau laa..hehehe
to-be-continue


Live♥Laugh♥Love

No comments:

Post a Comment

awak comment saya sayang awak :)