something good will came after..insyaAllah :) ♥

1 Jan 2012

 Sometimes I find myself thinking on how my world would have been if I had never met you.
Then I realize that's a horrible thought. :)

tup tap nak dekaat setahun sdah..time goes too fast..and i don't know what am I going to do on that day.. opss!! my sista wedding pun on that day..huh~ nda paa...bbik will be at home jg..so kena surprise da laa :)) sweettttt..
still fresh in my mind how my boyfie proposed me on New Year's Eve... first time I met him on FB, I did not realize he was handsome, just like other girls feel about him,..maybe Im not that *type of girl* yang cuma pandang paras rupa OR MAYBE I still have feeling with my ex kot (that time la) hehe..yaa Im telling you the truth.. lagipun sya tidak laa sgt rapat dgn dia, besa2 dlm FB jaa, yg sya igt da slalu bwa WC, mula2 mmg laa nda mau WC lama2 slalu chat bru laa sya mau wc..slalu chat dgn da then I made a conclusion abt him, I felt like "okay, HE"S A NICE GUY..dan dia sgt2 laa bersopan dgn ppuan..chat dgn sya pun dia nda pena berlebih2 mcm laki gtek yg len tu..n da tdak pena pun mnta no phone sya!! gua respect lu laa broo"  ahahah..tu laa yg sya pkir psal da...dan sya sgt SENANG berkawan dgn da okay..*happy friend* for once I never think pun we're both will fall in love ..waht's @#$$$?? that time pun I'm on my recover from heartbroken ..warggggghhhh!! hahah tension tension.. brbulan knal dgn da, then da ada baca my old blog(tpi itu sdah pdam n ganti yg baru ni) time tu laa jg da FALL IN LOVE w/ me and dia rasa sangat sedih while reading my heartbroken blog tu. :))
Dear boy, you will never know how many times I've laid in my bed all night just thinking how much you mean to me & how much I love you.

Guys hate crying, they rarely do it. But when a guy cries over you, you can be sure that he loves you more than anything.. That's TRUE..and I don't know how many times do I make him cry.. :P laki msg me pun da sudah non stop crying, ya laa msti laa da jles kn..kamu ada? teda kn? haha
my wish is coming
being someone's fiancee hence being HIS WIFE.. OMG, I do not think I will be owned by someone,
soon?? Insya-Allah.. it's unexplainable when my mum keep saying " tunang kamu tahun depan" ..I just can't believe my mum gave me n Mr. Nazrien a GREEN LIGHT..my dad pon sudah setuju..all my family pun sdh OKAY..
hurm, I'm not sure if I shud say yes or no to my family..HELL yaa, mesti laa mau kan hehe cuma sgt2 malu maw jawab YES!! so wait seja laa... oh i have the best ever family :))

now Mr. N tgh mncari nafkah so i kena tnggu da dlu..I know that he was still in a state of SADNESS psl selection football tu..I told him not to be too sad just because of that.. REZEKI ALLAH ada di mana-mana, kita kena ikhlaskan hati thadap apa yang Allah tentukan..Kalau rezeki dari Allah terlambat maka berISTIGFARlah kepada Allah dan mohonlah semoga Allah melapangkan rezeki-Nya bagi Anda. Kunci surga adalah SABAR. Kunci kemuliaan adalah RENDAH HATI dan kunci kebaikan (kehormatan) adalah TAKWA.
so kena sabar k sayang mcam sya yg sabar menunggumu hehe :) 


p/s: I pray so that I may have chosen of God for marriage till heaven. I the love of God comes first, the pleasure of parents precede, InsyaAllah cinta abadi sesama manusia sentiasa menanti dan bahagia dunia akhirat.. Amin Ya Rabb..


listening to Tuhan Beri Aku Cinta by Ayushita


Live♥Laugh♥Love

3 comments:

  1. turut gembira diatas kebahgiaan kau sebagai kawan aku. kawan yang pernah ada dalam sebahagian hidup aku. aku gembira bila kau bahagia. tapi disini, aku ingin meluahkan apa yang ku rasa. berabad kita bersahabat. suka duka dilalui bersama. tapi terasa hati bila lama x bersua. aku sebagai sahabat kau yang mungkin bagi kau sebagai 'bekas sahabat' ingin menuntut hak. dimana "bestieforever" kau? adakah kerana terlalu bahagia hampir melupakn dimana 'bestieforever' kau? atau mungkin lupa siapa 'bestieforever' kau.
    jika ini salah satu yang buat kau bahgia, aku rela. demi kebahagiaan kau sahabatku. aku akan sentiasa mendoakan kebahgiaan kau walaupun aku terpaksa kehilangan kau. maafkan aku kerana tidak bersama kau disaathari bahagia kau nanti. sekian dari "bestieforever' kau~

    ReplyDelete
  2. sot ko ne..jgn ko gtu..gilak2!! ko pun nda contact2 ak bh...sottt...u won't lose me ok, I LOVE YOU..hehe

    ReplyDelete
  3. wahat ever u said dear, i really n still feelng sad. sorry jika aku berbicara seperti orang dewasa dan nampak skema. by da way, aku gembira melihat kini kau semakin bahagia disamping dia yang kau cinta. walaupun aku tau aku akan hilang kau, tidak mengapa. aku rela dan pasrah. kau kawan aku, aku akn selalu doa yang baik tuk kawan aku. kepada future husband ko~~ tahniah sebab dapat tawan hati dia(susana). aku sayang dia walupun kami jarang bersua. aku harap kau jaga dia baik2 seperti mana kau jaga iman kau dengan baik. banyak duka yang dia lalui. dia jumpa kau, duka menjadi suka. aku pernah jadi sahabat yang paling rapat dengan dia. so,disini aku titipkan dia dengan kau. semoga bahgia hendaknya. amin~

    ReplyDelete

awak comment saya sayang awak :)